søndag 15. januar 2012

Hva skal jeg fortelle om tru???

Da sitter jeg her, ved mitt nye skrivebord og ser på tv.  Jeg vet ikke om det er noe spesielt å fortelle om.. Jo forresten jeg var på besøk hos Alexander (kjæresten min) i går og vet dere hva??? Vi KYSSA :D i 20 sek :D På munn! Men det var vått. Jeg har kysset før også med Sølve ( x-kjæresten min). Vi og noen andre hadde kyss og klem leken men etter hvert ble det kyss og kyss leken. Da var avtalen å kysse i 1 min, men jeg og Sølve kysset i 2 MIN!!! Takket være en viss person brukte det ene minuttet til å filme kysset på, så han klusset med tiden...  Hvis noen som var med på dette ser dette så skjenner dere dere igjen ;) Men hvertfall klokka er 09:26 nå så jeg voknet ganske tidlig.. 05:12... Så dere kan tenke dere jeg er trøtt. Men nok om det, la oss snakke om dere :D emh.. jeg vet jo ikke noe om dere, men kanskje dere kan fortelle litt på kommentar, f.eks hva slags sanger dere liker hva dere like å gjøre. Jeg skal også ha en spørsmålsrunde så bare send inn spørsmål om dere vil :D
Har dere kysset noen gang?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar