søndag 1. januar 2012

1 Januar!!

Nå er det første januar folkens!!! Godt nytt år :D Det aller første jeg gjorde i 2012 da klokka slo tolv var å drikke Champagne (alkoholfritt) og deretter leke politi og tyv med Christine (4) Mie (2 eller 3 XD) Daniel (6 eller 7 XD) Sebastian (11) og Meg (12) det som gjorde dette morsomt var at jeg og sebastian skulle ta småungene og dem holdt på å le seg i hjel XD. hadde jeg vært gammel nok hadde jeg bare drukket, men søstra mi, hun turte ikke smake på barne champagne mens jeg til og med snakte en slurk av voksen med alkohol XD skulle gjerne hatt mer :P
Hva var det aller første du gjorde i 2012?
Ville du smakt på Champagne?
mener det samme, bare det at øl smaker pyton XD ville heller hatt med noen annet med alkohol :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar